sobota, 11 kwietnia 2015

Wiosenne zakupy ^^

Heeej dzisiaj pokaże wam moje prezenty od zajączka i parę rzeczy które kupiłam sb na "wiosennych zakupach"

Najpierw zacznę od wielkanocnych niespodzianek, tak więc tradycyjnie kasa, mnóstwo słodkości, pościel, nowy case na ip, i 5 zegarków z wymiennym cyferblatem.Niby nie dużo a cieszy xd.

Ostatnio byłam też na zakupach i kupiłam : 2 lakiery do paznokci, vansy, sandałki fosco, mascare niebieską, gumki invisi bobble *.*, pare okularów, crop top, sukienkę i spodenki.^^
                (przepraszam że takie brudne, ale zdążyłam je założyć parę razy) vansy ok.220 zł
                                          sandałki fosco ok. 360 zł
                                               Lakier do paznokci Flormar BT09- 10 zł
                                              lakier do paznokci be beauty 11- 8zł
                               mascara niebieska- romantic blue  lovely-12 zł
                                           gumki invisi bobbe- 19 zł - sephora
                                                           case na ip - 8 zł sinsay
                      zegarki z wymiennym cyferblatem - nwm gdzie kupione bo dostałam
                                       sukienka z wyciętymi bokami -ok. 140 zł bershka
                                      crop top ok. 40 zł pull & bear

                                  spodenki materiałowe z wysokim stanem ok. 40 zł- bershka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz