poniedziałek, 19 października 2015

Adidas Superstar

Na początku wakacji zdecydowałam się na zakup klasycznych superstarów adidasa, buty naprawdę mi się podobają, lecz po niespełna 2 tygodniach zobaczyłam pierwsze rozklejenie pomiędzy częścią materiałową a gumową buta. Do dziś buty mają już 3 takie rozklejenia i w dobrym stanie zachowała mi się tylko prawa część lewego buta. Jestem z tego powodu strasznie nie zadowolona i zastanawiam się czy ten problem posiada również ktoś z was czy to może po prostu wada fabryczna.W grę nie wchodzą podróby gdyż kupiłam je w Centrum Handlowym a dokładniej w sklepie Adidas, więc jestem na 100% pewna że to oryginalny produkt. Jeśli ktoś ma  podobne uszkodzenia proszę o wspomnienie o tym w komentarzu pod postem.                                                                                                                                                                                           McJanis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz