poniedziałek, 19 października 2015

Snap Chat

Snap chat? -Snap chat. 

Jest i mój, na dole macie zdjęcie znaczka mojego snapa. Kiedyś byłam do tego sceptycznie nastawiona ale od roku bardzo lubię inspirować się oglądając niektóre z My Story. Zastanawia mnie tylko jak  ludzka ciekawość na pytanie "co robią inni?" dała początek tak chwytliwej aplikacji, czy pokazywanie innym jak ktoś spędza czas jest tak bardzo interesujące ? widocznie tak bo appka cieszy się teraz dużym zainteresowaniem. Mimo tego że ma dość dziwne zastosowanie  mi też przypadła do gustu i często jej używam. Moją ulubioną snapowiczką jest blogerka modowa Jessica Mercedes,  mimo to że zawsze ma bardzo długie MS każdy z nich jest pasjonujący  i stanowi moją inspiracje.
                                                                                               McJanis

1 komentarz:

  1. Snapa nie mam niestety ;d
    Ale może kiedyś założę ^^ :p

    blog-bloggerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń